Business Controller
Stuur mee op strategische beslissingen en maak impact op de toekomst van onze organisatie!Locatie: Enschede
Wil jij bijdragen aan verdere professionalisering en daadwerkelijk van toegevoegde waarde zijn? Solliciteer dan op deze veelzijdige en uitdagende functie!
Waar ga je werken?
Je wordt onderdeel van het Business Control team van Logisnext Nederland en België. Een informeel en prettig samenwerkend team van 2 Business Controllers (Nederland) een Finance Manager (België) en een Financieel Directeur. Een team dat werkt aan verdere stroomlijning en professionalisering en een uitdagend pakket aan werkzaamheden en projecten heeft liggen. Je werkt vanuit onze vestiging in Enschede en als je wilt deels vanuit huis. Ook ben je af en toe op onze andere vestigingen.
Waar ga je je mee bezig houden?
Vanuit een gevarieerde en uitdagende functie combineer je denken en doen. Je pakt lopende werkzaamheden op en kijkt tegelijkertijd waar je verbeteringen kunt aanbrengen in werkwijzen en processen. Hiernaast heb je een belangrijke rol in het leiden van- en deelnemen in projecten, o.a. ERP, LEAN, AI, Power BI en optimalisatie processen en rapportages. Je werkt zelfstandig en in goede samenwerking met jouw directe collega’s en bent goed in contact met onze leidinggevenden, die je voorziet van financiële stuur informatie en bij wie je informatie ophaalt over ontwikkelingen in de business. Ook werk je samen met collega’s van onze Europese organisatie.
Wat breng jij mee?
Je bent een proactieve en betrokken collega die de mouwen graag opstroopt en de schouders eronder zet. Sociaal en communicatief vaardig (Nederlands en Engels). Met veel energie draag je bij aan verdere professionalisering. Je staat stevig in jouw schoenen, bent omgevingssensitief, hebt overzicht, krijgt mensen mee en zorgt dat er stappen worden gezet. Relevante kennis en ervaring en een HBO/WO werk- en denkniveau is van belang. Net als nauwkeurigheid, integriteit, goed kunnen werken met geautomatiseerde systemen (o.a. sterk in Excel) en affiniteit met data en AI.
Wat bieden wij?
Wij bieden een mooie en uitdagende functie binnen een fijn team en een mooie organisatie die volop in ontwikkeling is. Als je wilt bouwen, bijdragen, leren en ontwikkelen is dit DE plek voor jou!
Hiernaast kun je rekenen op:
- Een aantrekkelijk salaris (max € 7500 o.b.v. 40 uur per week, afhankelijk van kennis en ervaring);
- Goede secundaire voorwaarden (pensioen, verzekeringen, laptop en telefoon);
- 27 vakantiedagen + 3 ADV dagen (op fulltime basis);
- Je wordt goed ingewerkt en neemt deel aan de organisatiebrede on-boarding;
- De mogelijkheid om deels vanuit huis te werken, een thuiswerkvergoeding en -budget;
- Opleiding & ontwikkelmogelijkheden.
Ben je geïnteresseerd?
Mail je CV en motivatie naar recruiter-nl@logisnext.eu. Als je nog vragen hebt kun je bellen met Odette Scholten (HR, 06-55685200). Een assessment kan onderdeel uitmaken van de procedure.
Over onze organisatie:
Als onderdeel van Mitsubishi Logisnext Europa – een toonaangevende speler in de wereld van intra-logistiek – bedienen we de Nederlandse en Belgische markt. Van hef- en magazijntrucks tot automatisering (o.a. merken Mitsubishi Forklift Trucks en Rocla), magazijninrichting en advies. Wij bieden complete, duurzame oplossingen die bedrijven helpen veiliger, efficiënter en toekomstgericht te werken. Met ongeveer 300 collega’s – verspreid over onze locaties in Enschede, Rijswijk, Venlo en Londerzeel – zetten we ons in voor onze klanten. Onze servicemonteurs staan 24/7 paraat om onze klanten optimaal te ondersteunen. De cultuur in onze organisatie is mensgericht, informeel en pragmatisch en eigenaarschap, samenwerking en betrouwbaarheid staan hoog in het vaandel. Onze organisatie is volop in ontwikkeling. Er lopen meerdere interessante projecten en initiatieven. We proberen het steeds weer een stapje beter te doen. En daar draag jij aan bij! Je hebt ruimte om zaken op te pakken, daadwerkelijk bij te dragen en om te leren en te ontwikkelen.
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.