Skip to content

Medewerker Customer Service Administratie

Kom jij ons backoffice team versterken?

Locatie: Enschede

Heb jij een servicegerichte instelling, hou je van klantcontact en heb je daarnaast ook een vlijmscherp oog en passie voor administratie? Kan jij makkelijk schakelen en je bij tijd en wijlen ook goed focussen? Dan hebben wij een leuke baan voor jou!

Ter ondersteuning van onze afdeling Customer Service (CS) zijn we op zoek naar een enthousiaste Medewerker Customer Service Administratie (Backoffice). Je werklocatie/standplaats is Enschede.

Hoe ziet je functie eruit?
De afdeling CS valt onder de Service unit van onze organisatie. Deze afdeling kent een 3-tal disciplines - waar administratie er 1 van is. CS Administratie, ook wel Backoffice genoemd, is verantwoordelijk voor een juiste en tijdige facturatie van de uitgevoerde dienstverlening van onze Service monteurs.

Nadat de Service monteurs hun werk hebben uitgevoerd en de werkbonnen gereed hebben gemeld, controleren en verwerken de medewerkers van CS Administratie (Backoffice) de orders in een geautomatiseerd systeem. Ze hebben contact met onze monteurs, maar ook onze klanten en andere belanghebbenden, over de werkbonnen om ervoor te zorgen dat deze correct facturatie klaar gemaakt kunnen worden.

Het opvolgen van de orders om te komen tot afronding en facturatie (denk aan het verkrijgen van PO nummers van onze klanten of ophalen van ontbrekende informatie elders ) is daarmee ook onderdeel van het werk van Customer Service.

De medewerkers van het team CS Administratie zijn – ter ondersteuning van het team Front Office- tevens ons eerste aanspreekpunt bij (Service aan) vragen van onze klanten. Ze verwerken die vragen in ons systeem zodat de planners daarmee aan de slag kunnen.

Om succesvol te kunnen zijn in deze functie bij Logisnext verwachten we dat je:

  • Accuraat bent en werktempo hebt
  • Stressbestendig bent
  • Microsoft office kent en affiniteit hebt met geautomatiseerde systemen
  • Een mbo werk- en denk niveau hebt
  • Een administratieve achtergrond hebt en servicegericht kan werken
  • Stevige ervaring hebt met het telefonisch te woord staan van klanten
  • Een ondernemende en flexibele mentaliteit bezit, en gemotiveerd bent het administratieve (service) proces te doorgronden (begrijpen welke schakel het werk in het grote geheel vormt)
  • Het leuk vindt om intern contacten te maken en snel de juiste weg te kunnen vinden, om zo vlot mogelijk te kunnen werken

Wij bieden:

  • Een leuke klantgerichte baan met administratieve uitdaging in een landelijk werkend team
  • Mogelijkheid tot hybride werken
  • Informele werksfeer met enthousiaste collega’s korte lijnen
  • Goede werkomstandigheden in een snel groeiend bedrijf
  • Marktconform pakket arbeidsvoorwaarden passend bij de functie
  • Internationale werkomgeving met ambitieuze doelstellingen

Hoe te solliciteren?
Ben je geïnteresseerd? Vul dan het formulier hier aan de rechterkant voor 12 mei in! Nog vragen? Schroom dan niet om contact op te nemen met de contactpersoon.

Acquisitie n.a.v. deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Contact

Amanda Maibaum

Telefoonnummer

06-20534495